Naše technika

CAN – AM 800 OUTLANDER MAX XT-P

Mašina, nad kterou ostatní výrobci jen stojí a nevěří svým očím!

Outlander 800R H.O. EFI vám dodá přesně to, po čem toužíte – skvělý výkon, spolehlivost a poutavý design. Zaposlouchejte se do vrnění dvouválcového Rotaxu o obsahu 800 ccm, který má díky lepší kalibraci v průměru o 11% nižší spotřebu. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky.

Debutem je pokrokový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a 4 režimy, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Jako vždy můžete těšit na další úžasnou výbavu: vynikající systém předního zavěšení s nově upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen a nezávislého zadního zavěšení TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik, automatická převodovka s variátorem a možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, nebo nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu Visco-Lok, umožňující postupné zapojování a vysoký točivý moment, s jehož pomocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě. Uvidíte, že ultralehký, a přitom pevný rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm je řešen tak skvěle, že se doslova vznáší nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami.

26-palcové radiální pneumatiky Badlands, dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace.

web_img_4kolka


LYNX YETI V-800 PRO

Nejširší z širokých pásů!

U Yeti si můžete být vždy jisti jednou věcí: jeho motor překypuje silou. Výjimkou není ani Yeti PRO V-800 se skvělým tahem a točivým momentem. Zvládne jakkoli náročnou práci, a přesto je velmi tichý a ekonomický. Oproti bratříčkovi Yeti V-800 navíc nabízí extra široký pás (600 mm) s novým vzorem, který vám předvede trakci, o jaké se vám ani nesnilo, a to bez rizika zapadnutí v hlubokém sněhu, ať už je náklad jakkoli těžký. To, že k dokonalosti nechybí ani krůček, dokazuje i skvělá výbava, jako například elektrický startér či vysoko položená řídítka a zvýšené plexi, stejně jako bezpečnostní systém DESS. V terénu přijde vhod také extra velký úložný prostor, který lze nahradit sedadlem pro spolujezdce. Díky exkluzivnímu přednímu zavěšení LTS bude jízda tak hladká, že skoro zapomenete, že neřídíte turistický skútr, ale pracovního plnokrevníka!

*Lze dovybavit druhým sedadlem s opěrkou a rozšířením předních lyží Mountain Special Kit na 1390 mm

web_img_skutr

Zařízení pro utužení sněhu a tvorbu tras bylo pořízeno z Fondu Vysočiny – z programu doprovodná infrastruktura cestovního ruchu.